Kärlek är för alltid

 

Det absolut värsta med att ha hundar är att man förr eller senare måste säga hejdå. Detta år har jag köpt min underbara samojed Luna men Whiskey och Hedwig är inte kvar hos oss. 

 

Whiskey gat vi ta bort, det var hemskt mamma ringde och sa det till mig när jag åkte buss så ni kan ju tänka hur det blev. Jag stog och grinade i bussen, dessutom var hon ju nästan som min hund vilket gör allt värre.

 

Hedwig vart vi tvungna att sälja eftersom hon och trassel bråkar sjukt mycket nu när hedwig blivit könsmogen. Och det är inte små bråk utan dom sliter i varandra och får ofta sår och blöder. I fredags blev jag ganska rejält biten när vi skulle sära på dem då de åkte ihop. Det är så sjukt tråkigt eftersom hedwig är så jävla go och mysig hund.

 

På morgonarna brukade det förut komma tre jackrusslar uppflyggna i sängen då mamma kom och väkte oss, och i stugan låg alltid hedwig, trassel och whiskey i min säng med mig. Dom levde om som satan då dom bussade. Varje gång jag kom hem från umeå så blev Whiskey as glad och sat med mig hela kvällen, alla tre jackrusslar fjäskade som nå fån för zelda och det var alltid väldigt livat. Det är dom här sakerna jag kommer sakna mest av allt med hedwig och whiskey.

 

Till minne av mina underbara hundar <3

 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0