Varning Spoilers

 
Jag har sett alla säsonger av Grey's Anatomy, det är nog lätt den bästa serien jag sett och då bestämer sig Shonda rhimes att derek, en av huvudpersonerna som varit med sen S1, ska dö av skador i en trafikolycka!?!? Jag vet helt ärligt inte om jag tänker fortsätta se greys efter den här säsongen, näst intill alla huvudpersoner har antingen dött eller flyttat. Jag tror seriens tittar siffrior kommer sjunka enormt mycket nu när derek är borta. 
 
Idag är det iallafall söndag och jag och linnea åker tbx till umeå ikväll och på torsdag har jag en arbetsintervjuv så hoppas verkligen jag får jobbet, då har jag jobb för sommaren. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0