Vapsar

 
Klarblå himmel och 16 grader i skuggan, satt ute på gräsmattan med vovvarna och valparna i över en timme så tillslut låg alla valpar anntingen i mitt knä eller runt mig och sov ^^
 
Ikväll blir det bio, vi ska gå och se på Divergent och sen ska jag ta mig upp till fjället på något sätt.
Har haft praktik i 2 veckor nu och det är faktiskt riktigt roligt där jag är, jag har ridit 3 gånger nu och myst massa med deras fina vovvar! I veckan ska vi mest troligen åka till tärna och åka skidor med hundarna så det ska bli spännande!
 
Här kommer lite bilder på valparna, dom är ca 7 veckor och snart lämnar dom oss :(
 
Bolton (Även kallad Cass)
 
Stella
 
Sammy
 
Saphira
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0