Befinner mig i Uppsala

 

Igår åkte jag ner till Uppsala och hela resan gick bra, fattade bara inte hur jag skulle gå på Arlanda men följde med strömmen och lyckades hitta rätt och sen mötte Alexander upp mig där och visade vägen till bussarna som tur var! Jag vet inte riktigt hur jag själv ska hitta från och till tågstationen från busshållplatsen på måndag, tur jag har GPS på mobilen för annars är jag inte säker på att jag någonsin kommer ta mig ända fram till försvarsmakten.

 

Har sovit lite halvdåligt, Alexander har ju bra en madrass som är ungefär lika lång och bred som jag är så var lite svårt att hitta en bekväm ställning men när han slutat vid 15.00 så ska vi åka och köpa en ny madrass, tack gode gud för de! ;)

 

Skulle varit mysigt om det hade varit snö här ner för idag är det bara grått och blåsigt. Jag var väldigt sugen på att göra något i snön typ åka skidor/snowboard eller skoter men förhoppningsvis är det kvar snö när jag kommer hem igen om 3 veckor! 

 
 
 
 
 
 
När vi var ut och åkte i måndags så drog Luna och Ronja riktigt fint, det börjar se bra ut!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0