Första inlägget 2015

Hallå där!
 
Nu var det ett tag sedan jag la in något men har väl glömt bort bloggen lite. Siter iallfall på skolan nu och tränar luna i preparatsök (vi har paus nu), går inget vidare men tror jag har hittat något som hon kan tycka är kul så får se om hon får mer intresse efter vi prövat denna metod några gånger. 
 
Igår hade jag mitt första pass med att hjälpa en annan hundägare, ska bli allmänlydnads instruktör och då ingår det att man tränar ett hundekipagé inom allmänlydnad. Det gick rätt bra ändå fast jag var ganska nervös men det var bara som en itroduktion där jag skulle kolla hur hunden är ( leklust, socialitet osv.) och hur deras relation ser ut osv. Så nu ska jag lägga upp en plan tills nästa träning som är på tisdag och då börjar själva träningen på riktigt så det ska bli spännade! 
 
 
Bild sen i höstas, lunas min är ju oslagbar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0