Typiskt antonia

 
Tänkte rada upp några saker som är väldigt "typiskt Antonia".
 
  • Har alarm på mobilen till allt jag tycker är viktigt ( tvprogram, gå ut och gå, mata hundarna osv.)
  • På helgerna då jag är hemma går jag alltid runt utan byxor ( jobbigt med byxor tycker jag..)
  • Jag måste lyssna på något om jag ska kunna somna ( Om jag varit ute eller är enormt trött spelar det inte nån roll då däckar jag så fort jag lagt mig ner)
  • Ber någon ge mig något som står rakt framför mig för att jag inte orkar sträcka mig
  • Vet aldrig vart mobilen är, så missar samtal då och då + att det tar ibland timmar innan jag svarar på sms
  • Standard är att ha mobilen i bakfickan på byxorna och sedan glömmer bort det då jag ska sätta mig på toa..(efter fem dop i toan klarad inte min Xperia x10i nå mer...)
 
                                                          (Gammal bild )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0