ompalompa

 
 
Igår tog jag och linnea ut hundarna till nån park eller vad det är vid dragen, och lät dem springa runt fritt! Passade på att träna med dom samtidigt också, vi var där kanske 40 minuter och sen hade både vi och hundarna fått motion när vi sprnag runt där och busa med dom! Vi slog på en film när vi kom hem och jag slocknade som ett ljus.
 
Sov till typ tio över åtta och gick och duschade, vaxade mig hoho och fixade käk och ska snart ut och rasta hundarna innan jag blir upphämtad av felicia och hennes mamma. Zelda ska också med mig tilll skolan, vi skulle göra nå test då en figgur kommer fram emot hunden och sedan se hur hunden reagerar. Ska bli intressant, har dock inte så stora förhoppningar på zelda ;P
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0