Oh my gosh!

 
Filmen igår var så sjukt bra! Ett tag trodde jag fan att mitt hjärta skulle stanna! Filmen får helt klart allra högsta betyg! Och rekomenderar alla att se jag lovar att ni inte blir besvikna! Dock kunnde jag inte hjälpa att märka missen i slutet, då dom va ute i solen och inte glittrade. Men det försörde inte filmen, de va ju ba jag av vi som gick som såg det så ;)
 
Sen uppkom det kompilicationer för mig och jesscia när vi skulle in.. Vi hade nämligen inget leg och man gat ha det för att få komma in så jag gat ta bussen hem, springa in i lägenheten och hämta körkortet sedan springa till bussen och han precis med den och sedan skynda in på bion. Som tur var det ju första delen förs och den ha jag ju set så det var ingen katastrof iallfall!
 
Men filmen slutade runt tio över två eller nå sådan så vi missade precis bussen hem så de va ba att traska på. Så vi va väl hemma runt halv 3-3 nångån men jag va ju vaken till tip fyra eller halv fem för jag plugga lite matte och sedan så va jag på datorn ett tag :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0